Reklamace
Postup při reklamování zboží.
Reklamace
Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
- Před uplatněním reklamace nás vždy kontaktujte telefonicky či emailem nebo se můžete obrátit na autorizované servisní středisko dané značky.
- Pro nejrychlejší vyřízení reklamace kontaktujte autorizovaný servis dané značky.
- Při kontaktování emailem uveďte vždy kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
- Vzor ,,Vyřízení reklamace" naleznete ke stažení níže.
- Po domluvě se řiďte domluveným postupem s naší prodejnou popřípadě autorizovaným servisem.
- Při zaslání zboží na naší prodejnu BurianELEKTRO zabalte zboží do vhodného/originálního obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Zboží by mělo být čisté a kompletní. Přiložte vyplněný dokument ,,Vyřízení reklamace" a doklad o koupi případně záruční list. Její přijetí Vám potvrdíme písemně na email. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme!
- Při osobním předání zboží na naší prodejně BurianELEKTRO s Vámi naši zaměstnanci vypíší protokol a převezmou zboží k reklamaci. Zboží doporučujeme přinést ve vhodném/originálním obalu, čisté a kompletní.
- Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží, daňový doklad, fakturu či záruční list, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží. Nepředložení kteréhokoliv z uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
- Reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
- Po ukončení reklamace Vás budeme telefonicky/písemně kontaktovat.